Det har varit fredag

Today (elr igår egentligen men vi säger att det e fredag nu) så har jag som alla andra dagar varit i skolan, hade sovmorgon till 12.20 och hade då en lektion så jag slutade vid 13.30. Ganska så härlig dag faktiskt^^

Efter skolan så hade vi alla tjejer i klassen tjejkväll hemma hos Elin. Alla tjejer det låter som vi är jättemånga tjejer men vi e bara 7 stycken xD Fast 7 låter många men det känns inte som att vi e så många men 7 av 25 e ju inte så mkt..... Vi åt i alla fall god mat och tittade på skräckfilm. Riktigt mysigt var det :)

Imorgon (idag om vi räknar det som lördag) så blir det att åka in till stan och shoppa:D

Haha nu ska jag bjuda på en rolig konversation mellan Gelare och mig när vi gick till skolan:
Det kommer en man och går med en svart väska i handen
Gelare: Ser ut som en bomb :S
Lång tystnad.....sedan efter ett tag
Sofia: Ja nu fattar jag, James Bond! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0