Lördag, gym, avatar

Today började jag dagen på gymmet med Gelare:D
Efter det hängde jag med henne hem. Då tittade vi på Avatar, jag har kommit fram till att den liknar pochahontas något så enromt mkt. Enda skillnaden e typ att det modeniserat det lite med blå aliens istället för indianer. Pochahontas e bättre xD Det kändes som att jag satt o tittade på ett tv- spel typ.....

Haha min första ordentliga halkning för i år och vinter kom idag med xD Jag e glad att jag inte var ensam utan att Gelare var där med. Lite konstigt om jag hade legat där på rygg o gapskrattat för mig själv om hon inte hade varit där ;P

Sedan har vi kollat på robinson finalen, tur att det slutade som det slutade.

Jao sen gjorde vi massa mer men det orkar jag inte skriva, det får förbli hemligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0