Måndag, new moon

Today e det måndag. Varit i skolan som vanligt, försöker komma på om det hände något jätteovanligt.

Sedan har jag varit med Gelare:D Vi promenerade lite och tittade på new moon! På lördag blir det att se på avatar. Jag tycker inte avatar verkar vara så bra, ingen film för mig men alla säger ju att den e så bra, så jag känner mig tvingad att se den. Jag förlorar ju inte direkt något på att jag ser den, tror jag inte eller det skulle väl vara om den nu e så dålig så den ger mig hemska men:S

Tillbaka till new moon. Jag tycker att första film Twilight var betydligt mycket, mycket bättre än den här andra! Visst New moon var bra, det var den^^ Men twilight var bättre, den kändes mer eller jag vet inte hur jag ska förklara. Den första satte sig mer än vad new moon gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0