Nytt år, 2010

haha jag tror jag glömde säga att det e ett nytt år nu! Visst alla vet väl det men ändå liksom, jag måste ju skriva det så jag själv kommer ihåg det!

Funderar på om jag har några nyårslöften....jag tror inte det, inte direkt i alla fall.

Jag e trött men funderar ändå på om jag kanske ska se en film men jag kommer troligen somna, fast jag älskar att sova med TV:n på! Maha!

Hm egentligen har jag trott att det varit 2010 i år ibland och särsklit i början av 2009 så trode jag att det var 2010! Kommer ihåg på nyårsafton förra året och vid tolvslaget när jag fick förklarat för mig att det inte alls skulle bli år 2010 utan bara 2009. Jag e lite borta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0