Sofia gör make-over

Det blev visst inge pluggande......

Jag städade mitt rum! Möblerade om och planera vilka nya möbler jag ska köpa. Mitt rum ska bli som nytt! Bara att jag flyttat och tagit bort en del saker i mitt rum så känns det nästan som ett helt nytt rum. Tänk då sen när jag skattat mina nya grejer :)

Haha jag kände mig precis som Maria Montazami när jag höll på. Kunde inte bestämma mig vart min döda växt skulle stå så jag flyttade runt den och sedan gick jag ut och in genom dörren till mitt rum flera gånger och sa " O my god, Steve!" Till sist hittade jag den perfekta platsen. Jag kanske borde köpa en ny växt som lever men känns lite onödigt, för den lär ju inte leva mer än högst en månad eller två. Jag gillar min döda växt! Den e fin och brun. En gång i tiden för några år sedan så var den grön. En gång fick den vatten av mig, det var någon vecka efter jag fått den. Sigge gillade att ligga på min bar och sedan äta på toppen av den. Nu tappar den blad hela tiden. Min växt har fått stå ut med mycket och den lär få stå ut med ännu mer! Jag älskar min fina döda växt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0