fryser!!!

Jag fryser, särskilt om mina fötter!

Dagen har spenderats med Louise:D very much fun!
Kom hem för typ en timme sedan, trodde jag skulle dö när jag cyklade hem (13 grader ute och jag cyklade i shorts, jag brukar ha typ vinterjacka när det e så kallt). Vi satt vid bysjön hela kvällen. Väldigt trevligt men självklart råkade jag skada mig och mitt ben xD Asså vet inte varför men jag slår verkligen jämt mina ben, det räcker med att jag kommer emot dom så blir de alldeles blå och såriga. Haha men det var inte så farligt, mitt ben mår bra nu,jag ramlade ner från en bänk som jag satt på när jag började skratta lite för mycket. Saker som typ bara jag lyckas med xD

Klippte även håret idag (fredag), fy säger jag!!!!! Jag förstår inte varför alla frisörer alltid ska styla håret så tantigt och ugly?:S Borde det inte bli bättre när dom fixar det än när man själv gör det?  Tydligen verkar det inte som det:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0