Cute

Igår var jag som sagt i linköping typ hel dagen med Gelare:D Very mucho fun!

Först så shoppade vi lite i några timmar, sen gick vi och titta samt lyssnade på alexander ryback som var i linköping. Maha asså töntigaste låterna ever xD Men han e känd! Gelare och jag brukar jämt titta på kändisar som vi inte ens tycker e bra, bara för att de e kändisar ;D
Sedan efter det fick vi tårta, de bjöd på bröllopstårta^^
Efter det shoppade vi lite till och tittade sen lite på bröllopet på storbildstv:n när de åkte runt i sin vagn och vinka. Vad fint det var! :)
Sen han vi även med att titta på beach vollyboll i spöregn. Maha hända massa roliga grejer!


Roligaste koversationen igår mellan en pappa och en liten dotter (tror det var det i alla fall). 
"pappa jag vill gå in här"
" Nej men det är upptaget"
"Vi kan vänta!"
"Nej men det är en mamma där med sitt barn som hon ammar, det kan ta 15-20 minuter innan de e klara"

När vi kom hem sen fortsatte vi titta lite på bröllopet^^

Det var lite av min dag, rörigt men jag fattar. Det är huvudsaken! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0