Jag vill minnas!

Ouw jag läste gamla inlägg igår och ska nog fortsätta med det nu, jag blir så glad och lycklig men ändå ledsen när jag läser dom men jag vill ända få tillbaka de fina minnena. Saknar den gammla tiden. Läste om förra skolavslutningen ( alltså när jag slutade 9:an) och fick upp den där känslan jag kände då eller rättare sagt känslorna. Haha asså shit vad gelare, louise och jag grät, det måste sett helt sjukt ut när vi bröt ihop och vägrade lämna skolan xD Fy det var hemskt att säga hejdå till allt och alla, att även inse att det var sista gången vi alla tre gick i samma skola tillsammans. Allt som vi tre gjort där under högstadietiden, det är oförglömligt och jag vill inte byta den tiden mot något i hela världen, universum och ännu längre!

Maha men det e väldigt kul att läsa de gamla inläggen eller egentligen e dom inte så gamla, men det känns som det var flera år sedan men ändå inte. Det e så kul att läsa vilka konstiga grejer jag hittar på ibland, även att jag sällan skriver ut allt jag gör i bloggen utan utelämnar väldigt mkt, så får det jag har skrivit mig att även minnas de andra grejerna, som jag inte berättar. 

Snart e det i alla fall sommarlov, lite mindre än två veckor. Fast jag har massa att göra innan dess, inte kul!

Imorgon ska jag på någon bussresa runt om i östergötland (typ kolla växter, fåglar m.m) med klassen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0