new friends

Kom hem från Gelare för typ en timme sedan, sjukt trött var jag! Då smet Findus ut (min katt), blev tvungen att gå ut o hämta honom. Då kom tydligen en annan katt och Findus hade tydligen lust att skaffa nya vänner, så han sprang efter. Fick gå upp långt upp på gatan och där satt han vid den där katten och försökte vara cool (han såg bara mesig ut, han e världens största mes xD). Ropade på honom, han hörde mig men vägrade komma. Hans nya "vän" sprang i väg men som tur var fick jag Findus att stanna kvar. Jag gick in på tomten han satt i och hämtade honom. Han försökte morra elr något, men han kan inte morra xD Han var glad samtidigt med, han e störd! Han e söt!

Idag/ igår var jag först hos sjukgymnasten och fick akupunktur, sen lekte jag med Gelare och Louise. Very mucho fun!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0