En fredag i skolan, dansvideo, fiskmördare........

Today e det fredag! Dagen har varit väldigt konstig typ och ganska sjuk, men samtidigt extremt skojig ;D

Dagen började med biologi och då dissikerade vi en fisk! :O Jag dog! Gelare och jag jobbade ju tillsammans och både e ju lika rädda/äcklade av att skära och rota runt i  fiskar etc. Vi vågade inte ens peta på fisken med en skapell först, men tillsist lyckades vi vinna över vår rädsla och till och med höll i fisken! Stolt gr 999999999999384982734. Det var väldigt jobbigt i början, jag e väldigt känslig för sådant där, jag tål det inte. Fatta vad hemskt att skära i en fisk, den har ju haft ett liv förut! Men det värst för mig e väl blodet, tål det verkligen inte. När jag såg hur mycket blod det kom ur den där fisken höll jag på att börja gråta nästan ju! Jag hatar blod (jag vågar inte ens titta på mitt egna blod och absolut inte på mina blodådror, jag e verkligen en mes när det kommer till sådant där) och så tvingade våran lärare mig att hålla och liksom titta på den där fisken. Ja det var riktigt hemskt! Men som sagt jag vann, jag och Gelare lyckades tillslut ta oss igenom den där labben!

Sedan slutad vi. Ja en väldigt kort dag, började med sovmorgon och sedan slutade vi innan lunch. Gelare och jag stannade kvar i skolan ändå och dampade loss xD Bla gjorde vi en dansvideo och massa annat crazy. Jag lovar er, endel ideer som vi kan få för oss e helt galna!

När vi kände att vi var klara med skolan så gick vi hem till Gelare:D Tittade bla på "harry potter och fången från azkaban". Om ni inte redan har förstått det så håller Gelare och jag på att gå igenom alla Harry Potter filmer.

Imorgon e det lördag. Då blir det att åka till mormor och morfar för att kalasa! Sen ska jag till Gelare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0