Hej mitt namn är Sofia.....

Today e det torsdag, vilket betyder att imorgon så är det fredag!!!

Idag har jag i alla fall varit skolan, som vanligt^^
Först hade jag spanska och gjorde typ inget på den lektionen.

Efter det så var det dags för svenska och jag redovisa min myt om "Lucifers fall". Självklart var jag först i klassen att redovisa med! Och dessutom så hade hon självklart missat att skriva ut mina bilder. Haha fast den punkten hade jag redan förberätt mig på, jag kände liksom på mig att något med bilderna skulle bli fel. Egentligen så kände jag på mig att jag skulle få börja med. Redovisningen gick i alla fall okej, jag överlevde åtminstone. Det var nog faktiskt bra att vara först ut, nu slippar jag tänka på det där och kan fokusera på annat.

Ja sedan efter svenskan så hade jag idrott. Dansade och mina ben dog medans vi höll på att dansa! Ibland kunde jag knappt lyfta dom:S men det lossnade ibland. Nu komemr jag väl få träningsvärk, men det e härligt det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0