mars en onsdag

Today e det onsdag.

Jag tycker att det har varit en konstig onsdag idag. Skoldagen var inte som den brukar och det känns som torsdag. Jag hatar biologi och fiskar, räkor samt människor. Slutade vid 13.00 idag men var ändå tvungen att vara kvar i skolan tills typ halv fem. bara för den där dumma labraporten om fisk-,räk- och människogrejs! Gelare och jag är ändå inte klara, vi har liksom typ hundra miljoner grejer kvar även att vi har jobbat med den där nu i kanske 7 timmar?:O Fast oftast e vi ju så trött och liksom borta, kanske därför det tar så lång tid.....men nej den e jobbig!

Jag kom på något smart förut som jag tänkte skriva om men självklart har jag glömt vad det var nu.

Imorgon e det spanskaprov, jippy!!! Nu ska jag försöka plugga lite. God natt, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0