My new life

Today e det måndag och en ny vecka. Snälla hoppas det blir torsdag efter skolan snart, jag orkar inte med skolan. Jag är trött!!!!!!!

I alla fall, idag börjar mit nya liv, mitt liv som pluggis:D Yes jag ska bli pluggis och börja träna på prov, göra läxorna och etc skolgrejer flera dagar innan det ska vara klart! Det e inget skämt utan jag e seriös nu. Tänk vilka resultat jag kan uppnå, om det inte blir sämre:S Men jag måste ju testa! ;D

Engelska grejsa mojs test imorgon, hm okej nu e det ju dagen innan men idag gills inte. Mitt nya liv börjar imorgon, då ska jag börja träna till spanska provet som är på torsdag. Ha! då börjar jag träna två dagar innan.

Förövrigt har mitt hår ett eget liv, jäla regn och jobbiga klimat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0