Allt från minnen, påse, död

Today e det onsdag (inte tisdag)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men på lunchen kom Louise och hälsade på mig och Gelare i skolan:D super kul!!!! Saknar tiden i högstadiet när det var vi tre varje dag i skolan. Vi hittade alltid på så konstigt knäppa roliga saker som gjorde dagen! Högstadiet var en rolig tid det, väldigt speciell och jag skanar det verkligen extremt grymt mycket! Så många minnen, både bra, dåliga, roliga, tråkiga och konstiga xD Ouw jag saknar det så otroligt mycket! Men det är fina minnen som jag kan leva med nu i resten av mitt liv! Tiden i högstadiet <3

Haha Gelare ska redovisa en myt imorgon om Oidipus, det påminner mig om när jag, gelare, louise och frieda gjorde en teater av den berättelsen  i skolan när vi gick i 7:an. Jag var kung och Gelare Oidipus. Hon skulle mörda mig och slog till mig så att min peruk åkte av xD Jag dör av skratt och tårar nu!!

Höll på att förblöda igår!! Jag skulle stänga en påse och på något konstigt sätt (det e nog bara jag som kan lyckas med det här) så råkade jag skrapa upp mitt finger så det började blöda masser och det slutade inte heller! Trodde även först att jag lyckats stuka fingret bredvid för det gjorde grymt ont i det och det svällde upp! Men det fingret mår bra nu :) Fingret som förblödde är fortfarande inte helt, men det blöder inte längre i alla fall. Allt det här för att stänga en påse med skorpor.......

Sedan till den hemskaste nyheten!
Snakeis är död!!! :O Ni vet den där insekten som har suttit på min vägg sedan i början av sommaren. Igår kväll när jag skulle sova så såg jag att han var borta från väggen! jag fick panik och letade överallt efter honom. Jag hittade honom inte! Då började jag gråta och ja stor tjöt verkligen! Hallå, han var mitt lilla husdjur! han skyddade mig från spindlar. Innan han kom så attackerades jag jämt av stora spindlar, men när han kom så försvann dom nästan. I alla fall kom de inte lika ofta och inte vid min säng! Nu e Snakeis död och ingen kan skydda mig från spindlarna. Direkt efter att jag insett att Snakeis var borta så såg jag en spindel vid min säng. Jag kommer dö nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0