Nyår! :D

Today e det lördag!

Igår så spenderades kvällen med Louise som sagt. Vi kolla på "a little princess", ja jag såg den igen. Jag älskar filmen! <3

Sedan gick vi ut. Vi gick bla till rondellen som vi hade våran älskade flamingo i och vet ni vad, de har satt en stor fotboll i den nu. I våran flamingos rondell! :O Hm min första tanke är, varför lägga pengar på en ihålig metallboll? För ja den e ihålig, jag märkte det när jag kramade den och liksom körde trumor på den. Haha Louise filmade allt, jag vill se den filmen xD

Haha vi pratade engelska hela tiden och sedan gick det inte prata normalt:S Jag kan prata normalt nu men förut hade jag någon målbrotts röst som pratade svengelska..... Ja sedan hände det självklart massa andra grejer under våran mångtimmars promenad^^

Snart ska jag till Gelare och fira nyår! :D Wihu, super extremigt kul!!!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0