Typ fredag

Today e det fredag!

Precis som alla andra vanliga dagar så har jag varit i skolan. Stannade kvar i några timmar i skolan efter att jag slutat, bara för att jag inte orkade gå hem xD Ne men Gelare var tvungen att stanna så jag stannade med henne :D Hm mitt huvud har varit nära på att spränga några gånger idag, ena gången blev jag typ extremt yr.......sedan fick jag ont i min arm och den blev hel knäpp:O den e normal nu. Men det e säkert inget fel på mitt huvud, det gillar säkert bara att reta mig och typ få mig att dö av smärta:S

Min ipod e dum i huvudet! Fast en ipod har ju inget huvud, men ändå.

Jag gick utan vantar idag när jag gick hem från skolan!!! :O Jag har gått med dubbla par hela vintern och hösten, helt plötligt idag blev det för varmt och jag tänkte bara ta av mig ett par men vantarna hade blivit så stora att jag bara tappade dom, så jag struntade i dom. Mina händer överlevde utan vantar!! Det är stort det, jag brukade till och med ibland ha vantar i sommras bara för att mina händer dör hur lätt som helst. En gång i slutet av sommaren så blev mina händer typ lila och mina sår på dom blev svarta! Jag har aldrig frusit så mkt om mina händer, det var hemskt. Ett tag där hade jag inga händer alls och jag trodde att jag aldrig skulle få tillbaks dom igen. Jag kunde verkligen inte röra på dom eller känna dom, förutom smärta! Det kändes som det var is i fingrarna, det här var verkligen inget vanligt frsya om händerna, utan det här var minst 9999999999999999385482374 gr värre!

Mina händer e intressanta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0