Varför skjuter jag upp allt för?

Today e det tisdag och imorgon är det onsdag.

Jag har prov imorgon i evolution, hur mkt som helst! Ändå sitter jag nu här dagen innan och börjar plugga, jag orkar inte plugga. Varför ska jag alltid skjuta upp allt för? Seriöst jag e störd! Tänk mina resultat skulle ju kunna bli än bättre och jag skulle inte behöva oroa mig innan provet om jag tränade flera dagar innan så jag verkligen vet att jag kan det och känner mig säker på allt! Men nej jag väntar alltid till dagen innan, även att jag lovar mig själv att börja tidigare.

Jag har hittat en knöl på min hals:S Jag spyr när jag tänker på den. Ska gå och fråga mami vad det är för knöl..... Snälla det får inte vara cancer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0