Drogare


Folk som sätt min arm tror säkert att jag tar massa droger.....
Jag har värsta stora blåmärket som ser hemskt ut på min arm. Det är efter en spruta men inte med någon drog i, eller hon som tog blodproven på mig kanske gav mig något!?:O Inte underligt att jag kände mig konstig efteråt!! Nej men seriöst blåmärket verkar nästan bara bli värre och värre, större och större. Det e väl vanligt att man får blåmärke efter man tagit blodprov men brukar det inte bara oftast bli ett litet blåmärke eller ett blåmärke som försvinner ganska så fort? Hm fast jag får försäg väldigt lätt blåmärken, mina smalben är jämt blå utan att jag ens vet hur:S Men just nu ser det faktiskt ut som blåmärket håller på att bli lite mindre och inte riktigt lika färggrant ;D

Annars så höll jag på att dö under fotbollsmatchen i onsdag, min nagel gick sönder. Haha det där lätt väldigt mesigt xD Men den gick av på mitten av fingret, alltså det är ett jack in i den långt ner på fingret så det är blod under! :O Jag är hur känslig som helst för sådant där. Fatta att jag fick panik när jag märkte det där och jag inte hade med mig mina plåster!

Jag skulle ha gjort en svenska-grejsa-mojs idag ju, jag gjorde aldrig det. Fy nu måste jag sitta med hela den där skrivgrejen på söndag, vad roligt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0