Ljunkan <3 mihi

Igår var det måndag, jag var ledig från skolan så Gelare och jag följde med Louise till hennes skola för att kolla läget. OMG jag älskar skolan! Så himla kul vi hade, Gelare och jag var i himmelriket typ xD Seriöst jag skulle nog nästan verkligen villja gå där. Ganska så olik min skola, kanske därför den känns som mkt bättre och roligare. Den e ju något större med.......

Haha ja men det var en väldigt rolig dag igår, Gelare och jag spenderade som sagt typ hela dagen på ljunkan medans vi väntade på Louise som var tvungen att göra svinryggar. Sedan skulle jag och gelare åka lite tidigare in till stan, Louise sa att vi skulle ta 11:an, så då gjorde vi det. Vi hamnade mitt ute i ingenstans. Fick panik. Haha vi tänkte ju inte på att vi skulle ställa oss på andra sidan gatan och gå på bussen där. Vi lyckades komma in till stan sen i alla fall xD

Ja det hände massa igår och där har ni lite av vad som hände ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0