Sofia nästan död igen....

Idag e det fredag och shit vad skönt!

Härligt väder men det höll på att ta död på mig några gånger idag:S
Dansade i typ 100 graders värme och sedan gick jag i 100 graders värme till världens ände och tillbaka, i extremt varma kläder, jobbig väska och jobbiga fötter som dog ännu mer! Mina fötter var ju redan döda och nu dog dom ännu mer, visste inte att det var möjligt men jo det var det. Glömde nämna den hemska träningsverken i mina ben, nu kan jag knappt gå! :O 
Men jag mår bra.....

Förutom de där plågorna så har jag haft nationellt prov i matte med.... Sen hade jag det trevligt vid bysjön med Louise och Gelare! :D <3

Imorgon eller det blir ju idag nu(^^) ska jag och Louise jobba. Sälja biljetter vid ekenässlott till riddarspelen xD Hoppas det blir ett väder som passar och inget plågande väder, antingen kommer det vara jättekallt eller extremtvarmt. Funderar på vad jag ska ha för skor, jag borde nog ha sneakers eller converse men mina fötter tål  inte dom just nu, kul o komma i fliflop.....de kommer tycka att jag e dum i huvudet.

haha vilka problem jag har xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0