söndag, sommartankar

Snart e det sommarlov men det e så mkt jag måste göra innan dess, massa jobbiga prov. Orkar inte!!!!

Det kommer i alla fall bli skönt med sommarlov och jag hoppas att det kommer bjudas på massa äventyr den här sommaren med, ännu fler än förra;) Ett starkt minne från förra sommaren ( det känns som det inte alls var så länge sedan) var när Louise och jag mötte några polacker i en röd skåpbil när vi var på vår cykelsemester. Vi hade stannat för att fika lite gran. Den där skåpbilen åkte förbi oss flera gånger och sedan när vi precis skulle åka vidare så kom dom och stannade bilen precis vid vägkanten där vi skulle åka ut. Sen hoppade en av dom ut och började ställa massa frågor till oss. Det var riktigt obehagligt och tillsist lyckades vi fly därifrån. Det låter kanske inte så läskigt men antar att det e något som man måste uppleva för att förstå. Mer om det finns i ett inlägg under Augusti 2009- Lördag- Louise dag, akta dig för rödskåpbil!

Ja nu borde jag plugga eftersom jag har fysikprov på tisdag och jag kan nog typ inget, jag har inte ens kollat på vad det e vi har prov på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0