Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt...

... mkt att göra!

Seriöst jag har hur mycket skolarbete som helst att göra den här veckan, jag har lov! Hur kul e det att ha lov när man inte ens får ha lov, utan istället har ännu mer än vanligt att göra?!:O

Tänkte skriva de grejer jag har att göra men jag kommer bara bryta ihop då, för då ser jag hur mkt det e jag måste göra... Panik o stress gr 9999999999999999999999999999958478534999999999
Det e sjuuuuukt, man borde inte få så många saker att göra o särskillt inte under lovet! Hur ska jag nu kunna vila upp mig o få nya krafter? Jag kommer vara död till jul eller ne jag kommer vara död till första december om inte tidigare!:O Inte kul!  Ne men seriöst orkar jag med det här o överlever så kommer jag vara riktigt extremt stolt över mig, för då e jag nog något helgon elr något!

Självklart har jag inte gjort något idag heller, pucko!
Måste göra något idag, annars kommer jag typ dö...:O

Imorgon blir det iaf Stockholm med Gelare och Louise!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0