weeeeeeeekend

fredag, den var nice (Y)

började dagen i skolan... inte så jobbig dag, hade två riktiga lektioner på morgonen
sen blev det en föreläsning av en som satt inne(fängelse), intressant (Y)
efter skolan blev det att åka hem till Josefin med henne, gelare och bella
mkt trevligt var det ;) (Y)

sen på kvällen skulle Gelare och jag själva ta tåget från Mantorp (jag insåg även att jag aldrig i hela mitt liv ska bo i mantorp, så litet att det inte ens går att andas, men de har ett gym...mantorpgym, fantasi(Y)) till linköping
det gick faktiskt bra, vi klarade det även om vi hade liiiite panik ett tag att vi inte skulle hinna och sen att vi satt på fel tåg...
ganska coolt att det inte blev något fel, det var ju ändå vi två som åkte liksom... ;D (Y)

lördagen, var även den nice (Y)

började med att gelare och jag åkte tåget in till linköping, ganska så tidigt:O
men vi hade ett mission och var tvugna att vara där innan gränden öppna!
-vi stog o vänta där, pratade med en trevlig liten tant (Y)
-de öppnade och vi gick in, snabbt!
- kom fram till scenen som stog där, ingen annan där, satte oss på scenen
-väntade, det kom scenarbetare, vi satt kvar o väntade
- bella och josefin kom, sen gick dom igen
- louise kom, vi satt o vänta
-kom folk som skulle uppträda etc, vi satt kvar
- reste oss upp när de skulle köra
- satte oss igen, väntade
- fick någon grej, de tog kort på oss
-väntade, de kom någon o prata om något
-väntade
-ställde oss upp, såg framträdande, väntade samtidigt
Sen kom det vi väntat på i typ 3-4 timmar, REBOUND!
haha xD
Gelare sa för typ 1,5 år sedan att hon skulle träffa dom och jag lovade att följa med o att hon skulle få se dom
Så nu när de var där så skulle vi göra det ordentligt och stå längst fram!! haha det var typ inte mkt folk där ändå... men ändå, vi hade kul när vi väntade
vi gjorde äventyr av det! ;D haha kanske inte låter kul men vi kan göra allt fun och galet (Y)
jaaa iaf så fick vi pratat en hel del med rabih och eddie, gelare fick sina bilder o massa
de var riktigt trevliga ;) (Y)

det hände massa men orka skriva alla detaljer o allt som hände, det kommer jag nog ihåg ändå när jag läser det här ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0