2011-01-08

Nu e Sofia hemma igen! (Y)
Yeah ganska skönt o va tillbaks ändå...
Tydligen har min dialekt ändrats med? wtf!?:O
Haha fast roligast e väl att den inte direkt har ändrats till göteborgska, vilket den borde ha gjort i så fall... elr okej jag tror jag påverkas lite av den... men shiiiet jag har bara varit borta i typ 9 dagar elr nått, min dialekt borde inte ändras bara på så kort tid! Jag har ju varit borta längre förut utan att ha blivit påverkad (eller okej när jag var yngre så blev jag det men då ändrades det ju tillbaka snabbt... lär väl göra det nu med) men som sagt så e det inte direkt göteborgska (kan man ens säga göteborgska?) inslag jag fått, utan något mer åt det sthlmska... haha asså jag e wierd och har utvecklat min egna dialekt xD Fast bara jag slipper östgötska så e jag nöjd! Det måste vara en av de fulaste dialketna :O Fast så mkt har inte min dialekt ändrats... jag märker det inte.... jag har egentligen ingen dialekt faktiskt, eller jag tycker iaf inte det...

Haha rörigt det här blev, men e sjukt stört trött och har åkt bil hela dagen!

Imorgon kommer Gelare hem iaf!:D
Äntligen!!!!!! (Y)
Saknat min bästis enormt mkt ju, enda ut utanför universum mkt! Maha!


En liiite sådär lagom snygg cam bild på siss and me ;) Den bjuder vi på (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0