2011-01-24

Monday, jag e fett seg nu... som vanligt! ;D

Idag har jag varit i skolan som vanligt, ganska slapp dag ändå
1.sovmorgon
2. en riktig lektion- matte c
3. lucnhen- monki, sen äta
4. estetisk- som jag och gelare inte har
5. gelare o jag hade fysik för oss själv... vi var trötta, jag var uttråkad, slutade med att jag gjorde allt för att slippa fysiken...
6. 14.00 lyckades jag få gelare sluta leka smart
7. vi gick till monki
8. vi gick till MQ
9. 14.40, jag fick äntligen åka hem!

Nu somnar jag snart...shiiiiet kom på att jag måste skriva biologi uppsats!!!:O:S (Y)(N)
för övrigt... så har jag fortfarande inte skrivit den där samhällskunskaps- uppsatsen, PANIK på mig själv!!!
Men nästa vecka när jag skrivit klart biologin så ska jag verkligen göra samhällskunskapen!!! I promise ;)(Y)

Bild från lördags, maha! ;D




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sötnos :D

I found your blogg ;D yay!

2011-01-25 @ 21:22:58
URL: http://gracelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0