1 år sedan, jag vill ha tillbaks det

Kom på att det var ett år sedan som jag praoade på Toys ´R´ us. O det var så himla kul. Jag saknar det något så enormt mycket. Jag älskade att praoa där. Jag saknar allt, känslan, lukten, till och med de gammla tjuriga tanterna:D De roliga människorna som jobbade där.....det var underbart. En var hur snygg som helst och lucktade ljuvligt^^ en hade världens roligaste polisonger, en såg ut som en skunk xD haha det var en av mina bästa stunder de. Jag vill tillbaka till Toys ´R´ us, till den tiden där. Jag fick sätta på "pang pris" klistermärken på nästan varenda vara i butiken, varje dag xD haha Träningsvärk fick man med av att sitta på huk i flera timamr i sträck, sammtidigt som man satt brevid en extremt störig reklam tv som sa samma sak hela tiden:D O dom där tv apparaterna som fanns där ville man bara slå sönder. Men ärligt talat jag saknar dom med^^

Louise praoade på plantagen och Nikolina på 4 tassar så vi åkte tillsammans dit och hem och lunchade även tillsammans. Haha tiden på bussen var sjukt rolig. Massa skojiga personer, det hände så många roliga saker hela tiden:) Fy jag börjar gråta när jag tänker på det. Man glömde bort skolan helt och det vanliga livet. Det var så otroligt kul, jag vill bara tillbaks. Det är ett underbart minne=)

Vecka 4 och 5 är heliga för mig. Dom veckorna 2008 kommer jag alltid att minnas, i alla fall i 128478274år.

pang pris klistermärke, det var sådana jag var tvungen att sätta på nästan alla leksaker^^ kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0