En dag i mitt fjortisliv......!

Ja då var det måndag igen.Skola och gå upp tidigt. Men skolan kan ju vara kul om man gör den rolig....Emily och jag lyckades jätte bra idag faktiskt :D

 På håltimmen hade Emily och jag inte något att göra så vi lekte fjortisar:P Vi äger på det och alla fjortisar i arbetslaget bara stirrade på oss och var så avundsjuka, för att vi var så fräna. Man såg direkt att dom ville vara precis som oss. Särsklit när Emily och jag gick catwalk i korridoren och gjorde jätte snygga poser xD Fast då försäg så var det ju mest kilalr som var där, men dom ville också vara som oss:)

Sedan innan vi hade bild så körde Emily och jag irländskjulafton. haha snacka om kul! Jag blir så lätt yr med xD Fast jag råkade visst skämma ut min syster för hennes klass och alla andra som gick förbi^^ men hallå vem bryr sig, det var ju bara små barn typ, man måste ju få ha lite kul här i livet. Det är det som är så bra med att vara äldst på skolan, man kan göra vad man vill :L  Inte bara gå runt och ha tråkigt, då överlever man ju aldrig. xD


Vad passar inte bättre till det här inlägget och den här dagen än en fjortisbild, dock  är den inte från idag.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0