Lördag, shoppingdag med Gelare :D

Ja då var snart lördagen slut. Idag har det varit en exremt rolig och händelserik dag xD

Gelare och jag åkte in till stan för att shoppa. Jag skulle INTE köpa några kläder. Sen bröt jag det där löftet dirket när vi kom in i stan. Vi gick till Monki och jag blev förälskad i en tröja. Men det var faktiskt 75% på rea priset, så det var ett riktigt bra kap! Kostade bara runt 60:- så den gills inte bestämmer jag^^
 Sedan åkte vi ut till Ikano för att shoppa där.  Då köpte jag ansiktskräm, puder, deo, värmeskydd till håret, trosor, örhängen, mjukisbyxor och sedan kanske de var något mer som jag inte kommer ihåg nu xD Jag är i alla fall nöjd med mina köp, det var saker jag behövde, så att det blev mer än jag hade planerat gör inget. ^^......

Sedan när Gelare och jag skulle ta bussen till resecentrum så tänkte inte vi på att de ändrat busstiderna. Så vi trodde att vi hade massa tid på oss, så vi gick lite långsamt till busshållsplatsen. Men då ser vi bussen stå där och vi börjar springa mot den. När vi kommer fram till den så åker bussen iväg! Busschaförren såg oss! Fy vad arg jag blev då, för nästa buss skulel inte komma förns om en halvtimme elr en timme och då skulle vi missa bussen hem till Åtvid. Och vi fick inte missa bussen hem till Åtvid för i fall vi gjorde det så skulle vi behöva vänta i minst 2 timmar. Det kunde vi inte göra för vi var tvugna att komma med den där bussen. Så vi började gå mot resecentrum, elr sprang. och vi var inte ens helt säkra på att vi gick åt rätt håll. Efter vi gått ett tag så kom jag på att mamma, pappa och Johanna skulle till stan och att dom kanske fortfarande var kvar. Fast oftast brukar dom ha åkt hem vid den tiden. Men jag ringde pappa för att kolla.Snacka om att ha tur! De var inte långt där ifrån och var på väg hem. Så de kom och hämtade oss och körde oss till stationen^^ Så vi han till sist till bussen och det var tur de.

Sedan när vi var hemma hos Gelare så kolade vi på Wild Kids^^ Heja lejonen! :D

Haha men det var en rolig dag. Massa konstigt roliga saker hände xD

Nu ska jag snart försöka sova, sjukt trött. Gick upp vid halv åtta och då blir man trött efter en hel dag shopping. Ha det så bra alla, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0