Sorry.....

Ja förlåt för att jag börjar bli dålig på att blogga, men tiden räcker inte till. Igår och i förrgår så var jag med min bästis Gelare:D Maha alltid lika kul o vara med den kvinnan^^ 

Jao skolan tar typ kol på mig, jag är så sjukt nervös inför nationella proven:S Tänka om jag får hjärnsläpp och allt går helt åt skogen, eller om jag har så där super duper ont i huvudet som jag haft nu i ca 2 veckor. Då kommer jag inte kunna tänka ju!  Fast jag har typ vänjt mig att tänka med den där hemska huvudvärken....men den är jobbig ändå och jag vill inte ha cancer!

Nu måste jag träna lite på mina spanska glosor....jippy! Men imorgon är det fredag i alla fall, skönt de:D Då ska jag vara med Gelare efter skolan och vi ska titta på Barda xD maha! Love Barda<3

Ha det så bra alla^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0