Torsdag

Ja då är snart torsdagen över. Idag efter skolan så var jag med bästis Gelare:D trevligt de^^  Imorgon är det fredag och jag åker till min farmor utanför Göteborg efter skolan någon gång. Så jag vet inte om jag hinner med att blogga innan. Jag tror inte jag kommer lyckas blogga under helgen heller."/

Maha nästan hälften i min klass var sjuka idag.....de var rätt så kul^^ fast jao jag vet då inte om alla var "sjuka" precis. Idrotten var rolig.....körde irländskjulafton som jag äger på xD O fy slog i mina knän masser. Först när jag skulle sätta mig på läcktaren så slog jag i ena knät i kanten, sedan ramlade jag några hundra gånger på knäna när vi körde irländskjulafton och sedan när vi körde någon annan rolig grej..........jag äger på att slå mina knän blå xD

Nu ska jag köra igenom mina spanska glosor och se om jag kan dom^^ sedan ska jag sova. för imorgon blir det en lång dag och jag, Gelare och Louise ska vara idrottslärare=D vi ska hålla i klassens idrottslektion.....maha den kommer äga^^

Ha det så bra alla, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0