Lördag, sofia ledsen!

Today e det lördag.

Åkte in till stan för att köpa den der klenningen, men sjelvklart så fanns den inte kvar! Jag e ledsen:( Men den kan finnas i Tornby! Så hoppet e inte riktigt slut en:)

Ner jag kom hem från stan så gick jag till Gelare, ruligt!

Haha om ni undrar varför jag skrivar så konstigt (byter ut a med prickar över mot e) så e det för jag har bestemt mig för att sluta sega den bokstaven som ser ut som ett a med prickar över. Då för att ni ska lesa rett så skriver jag even med e!:D

Haha okej det her var krånligt och det låter faktisgt inte så der verst jette snyggt heller, så kanske jag börjar anvenda a med prickar över igen, i alla fall till endel ord xD Ska nog varefall skriva med a med prickar över........

Imorgon e det farsdag, ska antagligen till mormor och morfar då för att eta smörgåstårta:D Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0