Måndag, Sofias dröm har slagit in!

Today var det först skolan. Gelare tappade bort sin nyckel, ovanligt *host inte!  Men jao jag hade låst in min nyckel i Gelares skåp för att jag hade byxorna med fejk-fickorna xD Så jag kom ju inte in i mitt skåp heller. Vi letade efter hennes nyckel över allt i skolan men kunde inte hitta den. Så när vi sedan slutade så var vi ju tvugna att komma in i våra skåp, så då fick vaktis knippsa upp Gelares lås xD

Sedan till det stora med den här dagen!:D

Jag har träffat en av mina största idoler/ förebilder! Alex Schulman:D
Han var i Åtvid och pratade om bla sin bok. Fatta att jag blev galen när jag såg att han skulle komma hit och nu har jag träffat honom!

Gelare, Louise och jag satt självklart längst fram xD Måste ju synas!

Han e så trevlig och hur rolig som helst, nog en av de härligaste personerna ever, i alla fall av det jag fått sett av honom^^
När han hade pratat klart om sin bok stannade vi kvar och pratade lite med honom, fick autograf och bild. Haha bilden på oss två kommer jag inte lägga ut här för jag ser helt, ja jag vet inte vad men det ni förknippar med ugly! xD Vi föreställde i alla fall ett kärlekspar xD Som sagt han e riktigt trevlig!

Sedan sa vi hejdå och han åkte iväg mot Stockholm i sin snygga bil! Jag vill med ha en sådan bil:D

Ja det var lite från mötet med Alex Schulman. Och jag e extremt happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0