Måndag, snart é det lov!

Haha jag trodde det var påsklov nästa vecka xD Sen när jag tänkt efter ett tag så insåg jag att det var ganska så orimligt, det är ju sommarlov nästa vecka:D

Idag har jag i alla fall varit i skolan och jag får damp! Seriöst hur kunde Gelare och jag missa det roliga en gång till?:O Tydligen hade ÅFF spelarna varit i skolan på morgonen, vi hade ju sovmorgon så när vi kom till skolan så gick alla. Jättekul! hela skolan hade haft jättetrevligt tillsammans och så får inte vi vara med:O Och då tydligen så började vi 20 minuter senare med så eftersom vi nu missade den där grejen så kunde jag i alla fall ha fått sova i 20 minuter till!

Nu måste jag plugga, orkar inte!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0