Nattplugg, bästa tiden för studier

Nu siter jag och pluggar, går mycket bättre nu än vad det har gjort på hela dagen. Nu känns det som jag lär mig minst dubbelt så mycket och jag är inte alls lika trött, inte lika mycket huvudvärk heller! Jag pluggar helt enkelt bäst på natten och så har det nog alltid varit, förutom när jag sover, men oftast brukar jag vakna till liv på natten efter jag varit jättrött.

Hm tänk om jag gick i skolan på natten i stället, seriöst jag tror jag skulle lära mig mycket bättre då, jag skulle vara så smart, verkligen ett geni! varför finns det inte nattskola eller gör det de?

Då skulle jag ju kunna sova på dagen med, så jag får ju de där timmarna sömn som man behöver vilket är nackdelen med att plugga på natten nu att jag inte får sova lika mycket och då kanske jag ända glömemr allt. Fast jag brukar klara mig bra?

Nu har jag en till idé till min politiker- karriär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0