Torsdag, fredag, lördag

Torsdag- Skolan som vanligt. Gelare och jag kommer ialla fall slå våran tid stort nästa gång vi kör cooper testet xD Efter skolan var jag med Gelare:D

Fredag- Ja då var det ju skolan^^ Sedan efter skolan hängde jag med Gelare hem xD Maha super kul! Spelade Super Mario för vi är bäst på det. Gelares kusin älskar Super Mario och även att hon bara är 2 år så är hon grym på Super Mario, det kallar jag proffs!:D Hon e nog den sötaste lilla ungen ever!

Lördag- Bästis Gelare idag med:D Bla så promenerade vi och talkade och så. Hennes kusin var där med^^

Ja det har varit dålig uppdatering nu ett tag för jag har liksom inte haft tid. Men där har ni ju lite av vad jag sysslat med:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0