Torsdag, idag hittade Gelare och jag vår största dolda talang!

Today var det skolan som vanligt, Gelare och jag är ganska så störda ibland. Seriöst hur kan man leta efter något när man inte ens vet vad man letar efter? xD

Ja, Gelare och jag orienterade på idrotten, gick super bra och vi är typ bäst på det! Vi viste inte vilken typ av kontroll vi letade efter för det fanns ju fullt med massa olika och vi glömde ju ta reda på det innan vi började springa, inte hade vi med oss något papper heller. Typiskt oss!
Så vi skrev upp grejerna i ett utkast på min mobil, så här såg det typ ut:
"D-11, o-1, triangel-2(h), 4-triangel med prickgrej står gymn på, 3-ej mopedskylt går ihop över stugan."
Maha det skulle bara vara sådana där trianglar med tryck grej som gör prickar som bildar ett mönster. Fast de andra grejerna passade in på platserna:D
Under tiden när vi sprang, jogga, gick runt i skogen sjöng vi och hade det riktigt trevligt! Sedan kom vi till någon jätte läskig stuga:S Det var riktigt kusligt, hela stämmingen, ljuden och allt. Där smög sprang vi förbi! Liksom min fösta tanke var "project blair witch"!
Maha på hemvägen tog vi the big road. Synd att jag inte kan lägga ut videoklipp för vi spelade in det roligaste klippet ever när vi skulle ta oss från den ena sidan till den andra och det kom massa mystiska skåpbilar(inte röda läskiga:S) xD
Vi kom ju inte tillbaks så mycket försent i alla fall och vi han ju med 5 kontroller av 11. Duktigt tycker jag för att inte veta vad man letar efter!:D

Extremt kul hade vi ialla fall, vi fick oss ett äventyr!

Nu måste jag plugga plugga plugga!:O Lycka till med det Sofia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0