last day

Sista dagen på lovet idag, det e söndag. Eftersom det e sista dagen på lovet så vaknade jag självklart tidigt (typ kanske 10.40) bara för att det e sista dagen som jag kan sova länge, tills nästa helg då. Aja då får jag en liten längre dag i alla fall.

Idag ska jag nog ha plugg-dag, för jag har nog inget plugg som jag måste göra och då kan man ju lika gärna passa på att ha pluggdag. Det e ju inte lika jobbigt då. Fast nu när jag tänker efter så kom jag nog på massa plugg grejer som jag skulle kunna göra....... Jag ska inte ha pluggdag längre.

Igår blev det gymmet med Gelare och sedan hem till henne och hänga med her och Louise:D Very mucho fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0