Mitt i djungeln

Jag sitter i mitt rum med fönstret öppet, det e en rolig fågel utanför. Det e faktiskt mysigt för när jag blundar eller bara koncentrerar mig på datorn så känns det typ som att jag befinner mig någon annanstans mitt ute i djungeln, skogen eller typ universeum (alltså det där stället i Göteborg)

Jag har i alla fall varit duktig idag och städat mitt rum, det trodde ni inte.....eller jag trodde inte det.

Snart är det här lovet över och sedan e det väl inget mer lov, alltså veckolov:O PANIK!!!

Sedan funderar jag på om jag har klippt mitt hår för det känns mycket kortare:O Jag vill att mitt hår ska bli längre och inte kortare!:S Kan håret växa åt det hållet? Alltså att det blir kortare för varje dag istället för längre.......inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0