påskelov

Jag kanske skulle ta och sova snart. Jag e trött men det e ju lov, så egentligen borde jag vara vaken några timmar till, bara för att jag kan. Känns dumt att bara kasta bort kvällen så här och lägga sig nästan tidigare än vad jag brukar göra annars. Jag håller mig vaken ett tag till....

Kanske blir gymmet imorgon om jag orkar ta mig ner dit eller så gymmar jag hemma istället om jag har lust. Jag måste i alla fall städa mitt rum. Ouh städa, vad kul! :D Okej kanske inte men jag måste verkligen göra det nu.

Lägger upp/ut/på/in en gammal vårbild, den e väl även den typ 3 år old men jag får en så härlig vårkänsla och fina minnen när jag ser den. Haha alltid massa gammla bilder här men det e ju dom som har roligast eller mest minnen än så länge. Om tre år kan ni få se bilder som tas idag.....skoja men jag brukar tydligen inte ta så mkt bilder nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0