vilken dag:S

Idag e det måndag och första dagen i skolan efter lovet.

Hm jag överlevde dagen även att skolsköterskan tog allt mitt blod och skicka mig till en optiker.

Var på hälsokontroll idag alltså, det gick bra ända tills jag nämde min huvudvärk. Jag har bra syn men tydligen tyckte hon att jag ändå ska kolla den hos en optiker. Seriöst en av mina värsta mardrömmar är att få glasögon! Det beror på att jag passar verkligen inte i glasögon, det skulle förstöra hela mig!!:O Visste det finns linser men om jag nu inte kan ha det då? mami kan inte ha det! PANIK!!! Men jag tycker inte att jag har något problem med min syn, så jag tror inte min huvudvärk beror på det. Jag e rädd för att optikern kommer leta efter minsta lilla fel i mina ögon och att de sedan kommer tvinga mig ha glasögon. Jag vill inte!!! Haha jag kommer aldrig använda glasögon hur det än går, så e det bara.
Sedan tog hon som vanligt ett blodprov på mig, mina värden äger ut era! Perfekta!

Maha jag har växt 1,5 cm, det ni! Nu e Sofia riktig lång, hela 165 cm. Har skrytit med det nu hela kvällen hemma, fast jag e tydligen ändå kortare än alla andra i min familj.......(inte när jag mäter).

Efter skolan så följde jag med Gelare hem, trevligt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0