Chokladglass, jag e dum i huvudet!

Today e det tisdag, det känns inte. Det e ingen dag eftersom det e lov.

Idag har jag i alla fall gymmat och varit med Gelare :D Vi hade ruligt!

Sen när jag kom hem så var jag väldigt sugen på glass, chokladglass. Asså det kändes som jag skulle dö vilken sekund som helst för jag var så sugen på chokladglass eller glass över huvudtaget! Vi hade ingen glass hemma = panik! Jag skulle ha kunnat gjort vad som helst för bara få lite glass! Just nu hatar jag glass och kommer aldrig hela mitt liv äta det igen! Eftersom vi inte hade glass hemma så var jag duktig och tog äpplebitar istället.......med grädde och chokladsås! Nu efter det så vill jag nog faktiskt inte äta något mer på minst 3 månader, det känns så nu. Jag mår sjukt illa och det var ganska så vidrigt! Jag e störd i huvudet för jag vet så väl att jag inte kan äta sådant för att jag alltid mår så illa efteråt! Men det lyckas jag alltid glömma bort till nästa gång^^

Maha jag lyckas alltid skriva om så störda grejer som e så intressanta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0