Nästan vanlig söndag ;(

Today e det söndag och det är det på riktigt med, fy! Orkar inte med skolan, massa arbeten och blä! Jag hade säkert minst 9892749832 plugg grejer som jag skulle göra under det här lovet men kommer inte ihåg något nu, så jag har int gjort något. Stackars mig, nu kommer jag säkert dö av stress! :S

Nu e jag duktigt och städar mitt rum:D Har lyckats döda min plastväxt! Bra sofia nu har du gått så långt att du inte ens klarar av plastväxter! Kanske ska ta kort på mitt rum sedan när det e städat och lägga ut bilderna här så jag har några minnen av hur mitt rum ser ut städat xD

Sen ivkäll e det ju hockey final!!!!! Det får man absolut inte missa! USA- Canada, det blir nog en riktigt bra match:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0