Shut it down

Today eller det som hände i lördags kommer här:

Började dagen med att gå till gymmet för att gymma med Gelare:D Eftersom jag e förkyld and so så var jag tvungen att ta dit lite lugnt, jag var desutom hur trött som helst. Haha när Gelare och jag gick in o tränade i ett rum så var det värsta lugna musiken där och det kändes verkligen som att jag skulle somna vilken sekund som helst. Bra träningsmusik, verkligen (eller kanske inte)!

Efter gymmet gick vi hem till Gelare. Där så bla dansade vi massa xD haha vi äger på att dansa och det tycker nog dom som gick förbi utanför med^^

Imorgon ska jag följa med Gelare and hennes familj till stan. Då blir det nog lite shopping och så blir det bio:) Det blir nog super duper extremigt kul ;D maha! <3


Haha några av de första bilderna som jag tog med camen på den här datorn, så de är nog typ 2 år nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0