Sunday, bad day

Today e det söndag och dagen har inte precis börjat så särskillt bra. Har mått illa hela dagen! Det började i natt och det bidrog ju även till att jag knappt kunde sova. Jag hade till och med svårt att sova med TV:n på och då e det kris!:O Fy jag hatar att må illa, jag gör det ganska så ofta men det brukar vara lite mer smått och brukar försvinna efter ett tag.

Så nu äter jag vitpeppar för att lindra det lite. Sen är det ju så himla varmt med! Även att det bara är 15 grader + att jag har öppet fönster. Det hjälper inte! Jag håller säkert på att dö eller något :S

Jag måste plugga kemi med, fy jag vill inte! Sen måste jag träna på engelska grammatik, jag vill inte!

Förstår att det här var ett väldigt roligt och fräscht inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0