tisdag, imorgon blir det suva

Today e det tisdag och som vanligt har jag vart i skolan. Imorgon e det onsdag och då e jag typ ledig. Har inga lektioner för mina lärare som jag har imorgon skulle på något. Härligt då kan jag kanske få sova för en gång skull! Fast jag har ändå massa som jag måste göra, tråkig evolution....orkar inte! Kanske passar på att gå till gymmet imorgon med någon gång under dagen för jag måste kanske ändå gå till skolan och hämta en bok som jag glömde. Men boken är inte överviktig så jag struntar nog kanske i att hämta den o stannar hemma. Kanske att jag blir klar, i alla fall nästan klar med evolution grejen då.

Annars så har jag tänkt att det varit onsdag hela dagen och att det är torsdag imorgon, så jag var tvungen att skriva om hela det här inlägget där jag har skrivit dagarna......

Jag e  verkligen jättetrött nu, helt slut! Ska nog försöka sova snart.
God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0