typ cancer, tumör

Today e det onsdag och jag är inte i skolan, maha! Jag måste plugga massa, har liksom inte kommit igång än. Hade satt alarmet på 10.00 men vaknade vid 12.30 och då tvingade jag mig upp. Även att jag sov så länge e jag trött! Jag har världens hemskaste huvudvärk typ som bara trycker och trycker, det känns som den pressar ihop mitt huvud! Håller jag på att få mindre hjärna? :O

Jag har ju haft huvudvärk typ varje dag nu över i alla fall 1 år närmare 1,5 år skulle jag tro. Men jag har lärt mig att leva med den men ibland är den hemsk så det bara inte går. Idag har jag sådan huvudvärk, det går inte jobba men jag måste ju om jag ska hinna bli klar. Den huvudvärken har jag haft nu flera dagar i rad, den gå inte över till den normala huvudvärken! Jag har säkert cancer! Jag vill inte ha cancer, det är en av mina största mardrömmar! Jag börjar seriöst gråta snart för det e säkert en stor tumör! Och det gör så sjukt ont! PANIK!!!

Nu ska jag plåga mig själv.... vi får se om jag överlever det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0