Friday

Idag e det fredag, helg!

Har varit en ganska slapp dag. På kemin gjorde Gelare och jag estrar och vi blev klara först!:S Vi gjorde säkert något fel då, för vi brukar alltid vara sist xD

Vi dansade dansen igen fast den här gången på torget bland folk. Haha Gelare och jag hamnade längst fram och ingen av oss var beredd när musiken börja, jag måste ha sett helt lost ut då i början xD

Jag har även varit hos optikern och det gick väl så där, får välja själv om jag tror det blir bättre med glasögon elr inte. Det blir nog no glasögon för mig! För så stor skillnad var det inte och jag slipepr helst glasögon.

Sedan var jag ute och promenerade lite med Gelare:D

Imorgon e det lördag, då blir det att åka till stan och shoppa^^ Sen på kvällen blir det esc med Gelare, maha jag tycker inte ens det e någon bra musik med men jag måste ändå se det, det hör till liksom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0