Måndagenenenen

Today e det måndag igen och jag har varit helt slut hela dagen, det kändes verkligen som at jag gick och sov hela tiden. Jag vaknade aldrig till idag, inte ens lite! :O Jag var verkligen jättrött och e det fortfarand eoch undrar varför jag inte har gått och lagt mig än?

Ialla fall så var jag hos en sjukgymnast idag med huvudet och på torsdag ska jag dit igen och göra akupunktion. Seriöst det verkar ju vara extremt hemskt:S men jag överlever nog...

Imorgon så e det tisdag och då har jag bara en lektion. Slutar vid typ 9.55 så det blir nog förhoppningsvis inte en allt för jobbig dag.

Nu orkar jag inte skriva mer, skulle berätta något kul antar jag för annars hade jag nog inte tänkt skriva, men självklart har jag glömmt bort det jag egentligen skulle skriva.

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0