bussmästare

Today e det fredag!;)

Haha seriöst, Gelare och jag äger på att åka buss xD
Vi skulle in till stan efter skolan från resecentrum (typ 5 min ifrån om man går), men vi orkade verkligen inte gå... var ju sjukt trött, tung väska och allt :O
Men då kom det iaf en 2:a buss precis så vi tänkte "o vad bra" så hoppade vi på den.
Vi tyckte bussen åkte en liten konstig väg, elr liksom en annan väg, den åkte inte in till stan utan runt men vi tänkte att den skulle åka dit sen på något sätt... efter typ en 15-20 min när bussen åkte allt längre ifrån stan så insåg vi att den troligen inte skulle åka till stan...
Vi hamnade typ i lambohov elr nått:S Där stannade bussen ett tag.
Åkte i creepy områden vi aldrig sätt elr varit förut, trodde jag sett allt i linköping :O
Haha vi var typ som turister ett tag, fick se mkt!
Vita huset, en as cool byggnad (som borde vara placerad i stan och inte mitt ute i ingenstans), några kamouflerade fågelskådare, forskningsbyn, isberget m.m...

Den här resan tog över en timme! En timme! Vi var 5 min från stan men bara för att vi var så lata tog det typ 1h och 20 min! För bussen åkte inte genom stan på hemvägen heller utan åkte tillbaka samma väg. Så vi hamna på rese igen och var tillbaks där vi börja, sen tog vi en annan buss...

Det sjuka e att jag fortfarande inte fattar vad vi gjorde för fel:O Liksom 2:an ska gå genom stan, det gjorde den ju igår!:O Fan om bussen bytte nummer när vi satt oss i den! eller om den bara körde den där vägen för att reta oss och bara för att det e vi. Vi hamnar jämt på fel buss och hamnar mitt ute i det okända! xD Om vi inte tar fel buss så går vi på på fel sida av vägen...

haha aja det blev ett äventyr iaf, hade ju inte direkt tråkigt ;D
Har lärt mig ett och annat, vet nu vart jag aldrig i hela mitt liv ska bo!

Annars idag efter den där resan så har jag varit hemma hos Gelare med henne och Louise, mucho trevligt! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0