I´m back again^^

Ja nu var det några dagar sedan jag bloggade. I helgen orkade jag inte, då hade jag blogguppehåll. Igår så han jag inte, men nu är jag tillbaka igen^^ Vet att ni ahr saknat mig.....xD

Igår var det först skolan EV-dag. Gelare har en knöl i sin kind och den har svält upp jätte mycket. Så hennes ena kind är uppsvullen. Så jag följde med Gelare till vårdcentralen, till en läkare som var sämst.....citat ifrån honom "hm,hm,hm,hm,hm,hmmmmh" Maha vi hade kul xD. Jaop så då fick vi ju typs var på vad det var för konstigt med Gelares kind, troligen spotkörtel inflmatation elr något. Inte kul det, tycker så himla synd om henne. Det verka rgöra sjukt ont och hon kan kanppt gapa. Jätte kul igår när hon skulle äta en BIG Mc xD Ja efter skolan så följde jag med Gelare och hennes familj till stan. Jag köpte ett par gråa shorts med lite knapp detaljer....vet inte riktigt hur jag ska förklara dom, men dom var snygg och de blev ennu snyggare när de var så billiga^^ Köpte en mascara med.

Idag var jag först i skolan EV-dag, så jag slutade 11:50. SKÖNT! vid ett så var Emily och jag på studiebesök på teknik collage, för att se hur det var där. Studiebesöket var bara specellt ordnat för Emily och mig, maha. Jag funderar ju på att välja det, men har ingen aning just nu. Lite senare så ska Gelare och jag till stan för att gå på öppethus på JENSEN. Vi ska ta dubbeldäckaren in xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0